Meistä

Yhdistyksen tarkoituksena on toimia Tampereen yliopiston (ent. Tampereen teknillisen yliopiston, TTY) tietojohtamisen koulutusohjelmassa opiskelleiden ja siitä valmistuneiden sekä nykyisten tietojohtamisen opiskelijoiden yhdyssiteenä, kannustaa jatkuvaan oppimiseen sekä edistää yliopiston, yhdistyksen jäsenten sekä elinkeinoelämän vuorovaikutusta.

Yhdistys järjestää vähintään kaksi kertaa vuodessa alumnitapaamisen yhdistyksen kokouksien yhteydessä. Jäsenistöä lähestytään pääasiassa sähköpostilistojen ja sosiaalisen median kautta. Tämän lisäksi järjestetään yksittäisiä tapahtumia (esim. yhteiset afterworkit).

Oman toimintansa lisäksi yhdistys pyrkii järjestämään tapahtumia yhdessä yhteistyökumppaneidensa kanssa. Yhteistyö Tietojohtajakilta Man@geriin näkyy muun muassa osallistumisena killan järjestämiin tapahtumiin (vuosijuhlat, erilaiset seminaarit) ja Pro Tietojohtajan valintaan, sekä tietojohtamisen koulutusohjelmasta valmistuneiden muistamisena yhdessä killan kanssa.

Yhdistykseen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt ja on sekä opiskellut TTY:n tai TAU:n tietojohtamisen koulutusohjelmassa että valmistunut TTY:sta tai TAU:sta.

Varsinaiseksi jäseneksi voidaan myös hyväksyä henkilö, joka haluaa osallistua yhdistyksen toimintaan ja edistää yhdistyksen tarkoitusta.

Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Hallitus 2024

Puheenjohtaja: Joonas Schroderus
Rahastonhoitaja: Ella Holmala
Viestintä- ja jäsenistövastaava: Katri Tuunanen
Tapahtumavastaava: Jaakko Leppiniemi

Ota yhteyttä

Hallituksen saat parhaiten kiinni somekanavista, esim Facebookista ja Instagramista. Somekanavien linkit löydät sivun alareunasta!

Voit myös laittaa perinteistä sähköpostia osoitteeseen hallitus (a) tijoalumni.fi

Aiemmat Hallitukset

Hallitus 2023